אריה גולדין – ההיסטוריה של מותג רולס רויס



ההיסטוריה של מותג רולס רויס מאת אריה גולדין

אריה גולדין, חובב מותגי יוקרה, שעוני יד, מכוניות ושיווק, מביא את הסיפור המיוחד של מותג הרכב רולס רויס, מראשית ימיו ועד היום. מוזמנים לקרוא ולהגיב.

המותג רולס רויס הוא אחד השמות היוקרתיים בעולם הרכב. ידועה במכוניות המדהימות שלה, היא הייתה חלק חשוב בתעשיית הרכב מאז תחילת המאה ה-19. כיום, היא עדיין מייצרת כמה מרכבי היוקרה הטובים ביותר בשוק. אלה כוללים את צל הכסף, הפנטום והקולינאן או כפי שכולם מכירים אותם: ese include the Silver Shadow, the Phantom, and the Cullinan.

The Phantom – הרולס רויס פאנטום

ה-Rolls-Royce Phantom היא ספינת הדגל של קו החברה. מדובר במכונית באיכות יוצאת דופן המציעה פנים מעודן עם שפע של טכנולוגיה מתקדמת.

Rolls-Royce Motor Cars London, סוכנות הדגל, אירחה אירוע לחגוג את השקת הפנטום החדש. באירוע הוצגו גם תצוגות של מותגי יוקרה אחרים.

הפנטום הוא דגם הרולס רויס הראשון שאימץ שלדת מסגרת חללית ייחודית, שפותחה בשיתוף עם BMW בגרמניה. השלדה הזו משתמשת באלומיניום כדי ליצור גוף קשיח יותר מדגמים קודמים.

הרולס רויס פאנטום מגיעה בשתי גרסאות: בסיס הגלגלים הסטנדרטי ובסיס הגלגלים המורחב (EWB). למרות תג המחיר שלו, הפנטום מתהדר בזמן של 5.1 שניות מאפס עד 60 קמ”ש. בנוסף, ניתן לסגור את דלתות המאמן מבפנים בלחיצת כפתור. אלה מכונה לפעמים דלתות התאבדות, והן מאפיין מפתח של הפנטום.

החלק הפנימי של הפנטום כולל את ציפויי העץ המשובחים ביותר, ועור מפואר תפור ביד. תצוגה מרכזית רחבה, קונסולה מרכזית מקוררת ומושבי עיסוי אחוריים הם שירותים נוספים. מצלמה אופציונלית לאיתור בורות זמינה גם כן.
החלק החיצוני של הפנטום הוא גימור במספר צבעים שונים. ירוק עשן עם עלי כותרת ארגמן צבועים היא אפשרות אחת. Arctic White ומשי הן אפשרויות אחרות.

החלק החיצוני כולל תליה קדמית קצרה ושבכה בולטת. האזור המזוגג מעובה כדי לספק תחושת רוחב גדולה עוד יותר. כיסויי הדלת מכסף סטרלינג.
החלק הפנימי של ה-Phantom כולל יצירות אמנות מותאמות אישית על לוח המחוונים ותצוגה מרכזית גדולה. שני צגי מסך מגע בגודל 12 אינץ’ זמינים גם כן. מספר פקדים מוסתרים.

מאפיינים בולטים נוספים של ה-Rolls-Royce Phantom כוללים מערכת מתלים קפיצי אוויר מתקדמת. קיימת גם תיבת שמונה הילוכים אוטומטית.

הפנטום מגיע עם תא מטען בנפח 460 ליטר. בפנים יש קונסולה מרכזית בקירור, שטיחים מקיר לקיר מקיר לקיר, ומכשירים אלקטרוניים חכמים.

לרולס-רויס פאנטום מתלה קפיצי אוויר מתקדם המאפשר סיבוב מדוייק בפניות. כתוצאה מכך, הפנטום מסוגל להגיע למהירות מרבית של 150 קמ”ש. קילומטראז’ משולב הוא 14.8 קמ”ג.

צל כסף -The Silver Shadow

כשהושק לראשונה, ה-Rolls-Royce Silver Shadow היה דגם פורץ דרך שישנה את הדרך שבה נבנו מכוניות. למעשה, זה היה עיצוב השלדה המונוקוק הראשון למכונית.

מערכת הבלימה והמתלים המשולבת הייתה מאפיין חשוב מאוד של ה-Shadow. הוא השתמש בהידראוליקה בלחץ גבוה כדי לסייע לנהג להישאר בשליטה. מערכת זו אפשרה גם למתלים הקדמיים והאחוריים להיות עצמאיים.

למרות שזה לא הרכב הכי חזק על הכביש, ה-Silver Shadow היא מכונית מאוד יוקרתית. בפנים, תמצאו את החומרים המשובחים ביותר, כולל עור ופעמונים ושריקות.

הרולס רויס סילבר שאדו הייתה גם המכונית הראשונה עם בלמי דיסק מסביב. זו הייתה גם ‘מכונית הנהג’ הראשונה, מכיוון שהיא כללה הגה כוח חדשני. במהלך שנות ה-70, ה-Silver Shadow נמכר בדגמי הנעה ימנית ושמאלית כאחד. בתחילה, היא צוידה באותה תיבת הילוכים אוטומטית בעלת 4 הילוכים כמו ה-Silver Cloud. מאוחר יותר, הוא צויד ב-Turbo Hydramatic 400 מבית ג’נרל מוטורס.

תכונה נוספת ראויה לציון הייתה מנוע ה-V8 מסדרת L שהוזכר לעיל. הוא פותח על ידי Crewe, ומאז נמצא בייצור רציף. נעשה שימוש בגרסה חזקה יותר בבנטלי מולסאן.

מערכת הבלימה של ה-Silver Shadow הייתה מורכבת מהידראוליקה בלחץ גבוה, תכונה שהוחלה לאחר מכן על ה-Phantom VII. עם זאת, מערכת הבלימה והמתלים המשולבת הייתה המרגשת מכולן.

מאפיינים נוספים כללו מנוע שמונה צילינדרים בנפח 6.3 ליטר. למרות שלא ממש חזק כמו ה-V8 בנפח 6.2 ליטר, המנוע הציע ביצועים טובים יותר מהמכונית הקודמת. עם זאת, ה-Silver Shadow אינו חף מפגמים. חלקם נזכרו מסיבות בטיחותיות, ויש גם ייצור יתר. הרבה צללים נוהלו בתקציב. למרות זאת, עדיין יש הרבה דוגמאות טובות בחוץ.
למרבה המזל, Silver Shadow היא מכונית לא קשה להשגה, וניתן לרכוש אותה יד שנייה במחיר סביר. אתה יכול אפילו לקנות אחד ממומחה כגון Introcar. למרות חסרונותיו, ה-Silver Shadow היה ציון דרך בהיסטוריה של רולס רויס.

קולינאן – The Cullinan

ההיסטוריה של המותג רולס רויס היא היסטוריה מסקרנת. מימיו הראשונים בתחילת שנות ה-1900 ועד היום, המותג היה שם נרדף לדקדנס ואלגנטיות של כסף ישן. אריסטוקרטים, בני מלוכה וסלבריטאים פנו למותג בשל איכותו ללא תחרות.
בנוסף לשמו ולסגנון האייקוני שלו, המותג עשה לעצמו שם גם בתחום ההנדסה והטכנולוגיה. לדוגמה, ה-Phantom V היה הראשון מסוגו שכלל מתלים עצמאיים עם קפיץ סליל מפילוס עצמי. הוא כלל גם מערכת הידראולית ייחודית המופעלת על ידי גל זיזים.

אחת התוספות המעניינות ביותר לקו הרכבים של רולס רויס היא ה-Cullinan, רכב שטח יוקרתי. המותג מקבל הזמנות לרכב. זו הפעם הראשונה שהחברה מייצרת רכב שטח. אמנם מדובר בחריגה מהסלונים היוקרתיים, אבל הוא יפנה ללקוחות צעירים יותר שמחפשים רכב שטח שהוא פחות ראוותני ממכונית סדאן גדולה.

המראה המלוטש שלו נובע בין השאר מהשימוש שלו ברכיבי סיבי פחמן. חלקים אלה משתלבים יחד ליצירת שלם הרמוני.
החברה השקיעה גם בפנים שלה. תא הנוסעים כולל עור, הדגשות אלומיניום כרסום ועיטורי עץ יפים. כאשר הדלת לא נעולה, הגוף מונמך ב-40 מ”מ.

הגריל של ה-Cullinan גדול ומתהדר בפנתיאון של עיצוב צד גוף כרום. לדלת תא המטען יש גם שפת ספוילר אלגנטית.
הפנים של ה-Cullinan די מרווח ומפואר. הוא כולל תא תא מעור גרגר, שטיח צמר כבש וצירים אינטליגנטים.
המכונית מגיעה גם עם מספר תכונות היי-טק, כולל כפתור שטח להפעלת הנעה לכל הגלגלים. עם זאת, זה זמין רק לבעלים.

עוד משהו נחמד על הקולינאן הוא המנוע המרשים שלו. הודות להנעה לכל הגלגלים של ה-SUV, הוא יכול לשכשך עומק של 50 ס”מ.  בסך הכל, הרולס רויס קולינאן החדש זכה להצלחה גדולה. לא רק שזה היה הדגם החדש הנמכר ביותר בתולדות המותג, אלא שהוא גם עזר למותג לעשות תנופה משמעותית בחלל רכבי השטח.

רכב שטח

קולינאן הוא רכב השטח הראשון של רולס רויס. הרכב בנוי לשאפתניים במיוחד. בנוסף להיותה רולס רויס, המכונית היא רכב שטח יוקרתי. זהו גם רכב השטח היקר ביותר בשוק. זה הופך אותה למתחרה למכוניות כמו בנטלי בנטייגה ומרצדס-מייבאך GLS-Class.

רולס רויס היא מרכיב עיקרי בתעשיית הרכב המפוארת כבר יותר ממאה שנה. החברה נוסדה על ידי הנרי רויס וצ’רלס רולס בשנת 1904, והיא כיום חברה בת של קבוצת BMW. מאז, היא ייצרה מגוון של מכוניות סדאן, קופה ומכוניות גג נפתחות. אבל החברה מחפשת כעת להרחיב את נוכחותה לתחום השירותים הספורטיביים.
החברה תציג בקרוב דגם חדש שייקרא Ghost. רכב השטח הזה ייוצר בעבודת יד בגודווד, אנגליה. עם מחיר התחלתי של 300,000 דולר, הוא יהיה מחליף משחק בשוק האולטרה פרימיום.

זה יהיה עשוי מחומרים חדשים ויהיה עיצוב חדש לגמרי. החברה אמנם לא פרסמה פרטים, אבל ההערכה היא שרכב השטח ישתמש במנוע ה-6.75 ליטר V-12 של החברה.

הוא מיועד לנהיגת שטח, ולכן יש לו מערכת בולם זעזועים מבוקרת אלקטרונית ופירי הנעה מחוזקים. מבפנים, הוא כולל ראיית לילה, אזהרות הולכי רגל וטעינת טלפון אלחוטי. יש גם נוף פנורמי מבפנים ומערכת חניה עם ארבע מצלמות.
לרכב יש דלת תא מטען אוטומטית הנפתחת. יש לו גם מחיצת זכוכית שמפרידה בין תא הנוסעים למטען. כך, לנהג ולנוסעים יש פרטיות מלאה.

מלבד השירותים היוקרתיים שלו, תא הנוסעים RR Bulletproof כולל גם איכות נסיעה עילאית. כמו כן, הוא משתמש בחומרים משככי רעש, מערכת עצם משא כפולה מלפנים ומתלי אוויר חדש.
קולינאן תוכננה להיות רכב שטח, וצפוי לקבל דירוג גרירה של 7,275 פאונד. זה נבדק כדי לשפוך 21.6 אינץ’ של מים.
מערכת ההנעה לכל הגלגלים שלה מאפשרת לרכב להתגלגל עד 155 מייל לשעה. בתא הנוסעים יש את אותה נוחות ובטיחות של ה-Phantom Extended.



הלוואות ומשכנתאות בהליך מהיר

  • איחוד הלוואות למסורבי בנקים
  • נכיון צ’קים לחברות – מסגרת ניכיונות מהירה עד %100 משווי הבטוחה
  • השלמות הון לעסקים וחברות – גיוסי אשראי לתקופות ארוכות, צמצום בטחונות וביטול שעבודים
  • גיוסי אשראי כנגד המחאות זכות וערבויות אישיות
  • מחזור משכנתא/משכנתא חדשה

פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות. גיוס על בסיס הצלחה בלבד, חיתום מהיר, אישור עקרוני תוך 72 שעות

זקוק למחיקת חובות?

הסדר חובות – פתרונות לכל בעיית חובות

מלאו טופס זה לקבלת ייעוץ מהחברה המובילה בישראל בהסדרת חובות!

למה להישאר עם חוב כשאפשר לטפל בו ולהשיג הסדר חוב עם תנאים מעולים, כולל הפחתה בגובה סך החוב ובהחזר החודשי? מלאו פרטים עכשיו וקבלו:
  • ליווי פיננסי מקצועי להתנהלות מול הבנק – השגת הסדר חוב, מחיקת חובות, טיפול בחשבון מוגבל ועוד.
  • איחוד תיקים בהוצל”פ, פשיטת רגל לאדם פרטי, הלוואות, הסדרי חוב.
  • השגת הסדרי חוב לצורך צמצום חובות ומחיקת חובות, ע”י ניהול מו”מ אפקטיבי מול הנושים (הבנקים, חברות האשראי, הוצאה לפועל).
  • טיפול מקצועי בחובות מכל סוג ובכל סכום.
מוזמנים אלינו לפגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות.
שם פרטי:
טלפון נייד:
אימייל:
מאשר קבלת דיוור בדוא”ל ובSMS:

זקוק להלוואה לעסק?

זקוקים להלוואה לשכירים/פרטיים?

הלוואות לעסקים באישור מיידי

הלוואות לשכירים ופרטיים תוך 24 שעות בריבית בנקאית

בעל עסק יקר, מלא פרטים בטופס זה לקבלת הלוואה לעסקים – הלוואות לעסקים בכל הארץ!

הלוואות לשכירים לכל מטרה באישור מיידי!

הלוואות לעסקים בריבית זולה מהבנקים הלוואה לעסק עד 1 מיליון שקל ללא ערבות וללא בטחונות. הלוואות מקרנות עד 8 מיליון שקלים בתנאים מעולים אישור עקרוני מיידי
  • הלוואות לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים
  • הלוואה לעסק חדש/עסק בהקמה
  • התמחות בהלוואות לכל המגזרים, לרבות המגזר הערבי

זקוק להסרת פסקי דין מהאינטרנט?

מוטרדים מפסקי דין המופיעים בגוגל?

רוצים למחוק את המסמכים המשפטיים מהאינטרנט?

אין לכם אפשרות לקבל הלוואה/משכנתא בשל פסקי דין ברשת?

קשה לכם להתקבל לעבודה חדשה בגלל אזכורים שליליים?

אין לכם אפשרות ליצור זוגיות חדשה בגלל החשש מהדברים שכתובים עליכם באינטרנט?

מלאו עכשיו פרטים לשירות הסרת מסמכים משפטיים מגוגל

איך להקים עסק מאפס, ללא הלוואות?

 
ללמוד איך לעשות כסף
טופס זה מיועד אך ורק למי שלא רוצה לבלות את חייו כעובד שכיר.
מלאו פרטים למידע נוסף על קורס הקמת עסק מאפס.
כאן לא נותנים הלוואות וגם לא מחיקת חובות.
הטופס מיועד לעל מי שרוצה ללמוד איך להצליח בעסקים ומוכן להשקיע בעתידו

אפילו אם אין לך רעיון במה לעסוק ואתה נמצא בחובות עמוקים
לא צריך הרבה שכל כדי לקחת הלוואה ולבזבז את הכסף.
אבל כן צריך הרבה שכל, כדי להפוך את העסק לרווחי בלי להיכנס לחובות.

הקלק כאן עכשיו לפרטים נוספים!

משכנתא? כן למסורבים!

משכנתא למסורבי בנקים

טופס זה מיועד לכל מי שקיבל סירוב למשכנתא ובכל זאת חולם על דירה. מלאו פרטים לייעוץ ופרטים נוספים – אך ורק אם קיבלת סירוב למשכנתא!

הבנק סירב לתת לך משכנתא? לנו הוא לא יסרב! מלאו פרטים ותקבלו משכנתא מאושרת תוך פחות משבוע. החברה המובילה לליווי פושטי רגל לשעבר
  • כ – 95% הצלחה
  • ייעוץ חינם וללא התחייבות.
  • מטפלים באישורי משכנתא למסורבי בנקים
  • מומחים באישורי משכנתא גם אחרי פשיטת רגל
  • תשלום לפי הצלחה בלבד!
מלא את הטופס עכשיו ונחזור אלייך במהרה עם פרטים נוספים!

    יש לך חובות? רוצה לדעת איך להתמודד?

    המרכז הארצי לזכויות החייב

    “כי גם לחייב יש זכויות”

    מלא פרטים בטופס כדי לגלות איך להתמודד עם חובות ולנצל את כל זכויותייך

    • טיפול בחובות של פרטיים
    • חובות של גופים עסקיים
    • טיפול בחובות לגופים ממשלתיים בהם מכס, מע”מ, מס הכנסה, ביטוח לאומי, מרכז הקנסות ועוד
    מלא את הטופס עכשיו ונחזור אלייך במהרה עם פרטים נוספים!

      כל הזכויות שמורות לאתר כלכלת הבית. אין לעשות כל שימוש בתכני האתר ללא אישור בכתב. 2016.